voy a bailar cada mañana

hep bu filmler yüzünden!

Posted on: Haziran 9, 2007 Cumartesi

movie night

zaman zaman çocukluğumda izlemiş olduğum ve bir şekilde beynime geçiş yapmış rahatsız edici imgelerle dolu filmler gelir aklıma. işin kötü yanı, bu filmlerin adlarını hatırlayamıyor olmam; sadece belirli sahneler aklımda kalmış. sonra kafayı kırıp imdb yolunu tutuyor ve aklımda kalan imgelere dayanarak anahtar kelimeler arasında filmi bulmaya uğraşıyorum.

işte o aklıma tecavüz eden edepsiz filmlerden biri yine iş başında. yıllar yıllar önce daha çocukken izlediğim manyak bir film vardı sanırım. hatta yanılmıyorsam annemle birlikte bir arkadaşının evinde izlemiştik. ben gördüklerim karşısında şaşkınlığımı ve memnuniyetsizliğimi gösterir biçimde kıvıldarken annemin şöyle dediğini hatırlıyorum “karar ver artık! ya izle ya da git başka şeylerle uğraş.” bu son derece kesin uyarı bende her zamanki gibi tokmak etkisi yaptı ve oturduğum yere mıhlandım. sanırım hatırladığım imgeler şöyle:

kadının biri -ya işe başlamak için ya da birini görmek için- bir akıl hastanesi ya da kliniğe gidiyor. etraf bembeyaz, klasik. bir odaya giriyor; oda boş gibi sonra bir anda odaya bir sürü deli -bu ifademi bağışlayın ama filmlerdeki saldıran deli takıntısını özellikle vurgulamak gerek- giriyor ve kadına saldırıyor, üstünü başını parçalıyorlar.

kadıncağız, kafayı kırmakla kalmıyor bir de kazıtıyor ve sonrasında, yanılmıyorsam kış ortasında, ıssız bir sahilde çırılçıplak güneşleniyor. yalnız kadının yanında bir kamyonete eşya taşıyan adamlar var; bu durumda kadının evinin önünde bir sahil olduğunu varsayabiliriz. kadın ve taşıyıcı amcalardan biri bir süre bakışıyorlar, falan.

bir de aynı filme ait olup olmadığını hatırlayamadığım bir sahne daha var: mangal üzerinde özenle kadın göğsü ve diğer cicileri kızartılmakta. ilginç.

şimdi diyeceksiniz ki “ulan, ne sapık, ne ruh hastası annen varmış! çocuğa böyle film mi izlettirilir?” evet, ben de aynı fikirdeyim, gerçekten sapık bir annem var. ama konumuz bu değil, sayın okuyan!

bu sapık imgelerin hangi filme ait oladuğunu bulabilmek için gecemi gündüzüme kattım, imdb film arama sayfasında harıl harıl debeleniyorum.

evet, bir gün o ışığı göreceğime hiç şüphe yok. ve emin olabilirsiniz ki sayın okuyan, o gün ulaştığım bilgiyi sizinle paylaşacağım.


ornella muti

10 Haziran 2007 saat 03:04‘te, bu yazıda daha önceden belirtilmiş olan nihai amaca ulaşıldığını gururla belirtirim, sevgili okuyanlarım. 2 ya da 3 gündür süren aralıksız imdb eşeleme çalışmaları sonucunda, tarihteki hemen hemen bütün zor ve ünlü soruların cevabının anlık kıvılcımlarla ortaya çıktığı gibi bir anda aklıma -sanırım tuvaletteydim, evet, sağ olsun o ünlü deyiş- filmdeki kadının uzun süredir kafamda dönüp duran imgesinin ne kadar da ornella muti‘ye benzediği geldi. ornella muti ki bir dönem erkeklerinin yüreklerini çalan bir afet, bilindiği üzere filmlerde bedeni konusunda oldukça cömert davranagelmiştir.

bununla birlikte filmi izlemiş olduğum tahmini tarihe dayanarak filmin 90’lardan önce çekildiği sonucuna varmıştım. böylece belki bir ihtimal 70’lerin sonunda, büyük olasılıkla da 80’lerde çekilmiş bir film olduğu sonucuna vardım. heyecanlandınız değil mi, sayın okuyan? evet, ben de heyecanlandım. “sadede gel ulan inek!” dediğinizi duyar gibiyim.

neyse sonuç olarak ornella muti’nin ilk filminden başlayarak sırasıyla bütün filmlerini incelemeye başladım. sırayı bozmadan sakin sakin ilerlerken ve daha 1975 yılını geçememişken listenin yukarılarında ’82 yapımı bir film dikkatimi çekti: La Ragazza di Trieste ingilizce adıyla The Girl from Trieste. işte bu, dedim hemen ve evet, sayın okuyan gerçekten de oymuş. hem de yorum kısmında tam da aklımda kalan deliler tarafından saldırıya uğrama ve kafa kazıma sahneleri özellikle belirtilmiş hâliyle. çok mesudum, sayın okuyan. film güzel olmasa da olur. bu arada sanırım meme kızartmaca başka bir film. o zaman onu da bulmak başka zamana kalsın.

yaklaşık olarak 16 yıl sonra gelen bu başarıma ithafen, büyük bir coşkuyla bu yazımın başlığını Another Mystery Solved olarak değiştirmek istiyorum, sayın okuyanlarım.

2 Yanıt to "hep bu filmler yüzünden!"

merrakla bekliycez.
hani izlemiş olsaydım yardım edebilirdim.korkak bir çocuktum ve bu tip filmleri izleyemezdim :)

aah ah, imdb’nin altını üstüne getirdim. bütün sapık filmleri gezdim dolaştım. “hah işte bu” diye atıldığım bütün filmler başka şeyler çıktı :( artık birkaçını indirip izlemeden öğrenemeyeceğim. bu arada akıl sağlığım bundan daha kötüye gidemeyeceği için içim rahat. :D

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

hayatın anlamı, evet.


Viagra orgy leads to man's death *
Posted by David Pescovitz, February 27, 2009 2:09 PM

Serge Tuganov, 28, of Moscow, accepted a $4000+ bet from two women that he couldn't handle a 12-hour sex marathon with them. According to KTLA News, he won by downing a bottle of viagra. But right after the orgy, he died of a heart attack. No info on how many pills might in a "bottle." In fact, not much info in general. "Man Dies After 12 Hour Viagra Fueled Orgy" (Thanks, Derek Bledsoe!)


Jessemoya:
Well, of course he died. What else do you do with your life after you win a $4,000 bet by having sex with two women for 12 hours? Nothing! That's it, you're done. YOU WIN.

Bu da nesi?

dikkat!

 

ah, bu çünlük, hiçbir şey olmak ya da daha da kötüsü her şey olmak adına üzerine gereğinden fazla şey almıştır.


ne yazdıklarımın arkasından çekilirim ne de yazılanlara bel bağlayabilirim.. sabahın köründe karanlıklar içinden çıkıp kapıma dayanan adamların beynini patlatmak için bir silahım olsa ben de bebekler gibi uyurdum. tek dileğim, oyunun orta yerinde hata veren, yeniden başlayan nonoş bilgisayarıma organ nakli yapabilmek. üç kuruş kazanamazken üç kuruşumu almaya gelen kara adamlara haddini bildirme isteği ile dolup dolup taşarım.


takip ettiğim blogların birer birer yazmayı bırakmasını, ara vermesini üzerime almalı mıyım? ya da tadı tuzu kaçanlara "cık cık cık.. yakıştıramadım." mı demeliyim? her şey boş.. dağılın.. görecek bir şey kalmadı millet! ama yine de.. doktor, söyle bana: dudak parlatıcımı gece yatarken yastığımın altına koysam sabah kalktığımda dudaklarım daha dolgun olur mu? bu dudaklarla hırsıza bir tane koysam duvara yapışır, anasını babasını unutur mu? ha?


bir zamanlar özgün merhaba:


veee, hepinize elo melo sayın simciler ve de simcikler!


“boş boş boş” ve de “laf laf laf” görmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. “ama ben burada yazılanları anlamıyorum.” diyenlere de şimdiden “uğurlar olsun.”


ayrıca, sûlsûl ve de tuuliaaa!

bir de buradan buyurun

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Tem »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

dear stalker

takip etmek istersen..

ayrıca

rocassid [at]la ciimeyil nehrinin kıyısında dolaşmaya çıktı. burada hava güzel, gönlü ferah... uğrarsan orada olacak..

RSS “sizi kendime boğmak istiyorum” veya bir alt başlık olarak “polip’in intikamı”

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

gezinenler var

  • 48,544 kere gezmişler

kedimi nasıl zehirliyorum..

en sevdiğim zehir üreticileri


en sevdiğim zehirler


bu aralar

%d blogcu bunu beğendi: