voy a bailar cada mañana

ben – kısım 2

Posted on: Haziran 14, 2007 Perşembe

hey hey

benimle aynı hastalığı paylaşmadıkları için insanlara kızabilir miyim? sıkıldığında çok konuşan ve saldırganlaşan bir insan olmamı katlanılmaz bulmalarına kızabilir miyim? ya da beklentilerini gerçekleştirmediğimde içerlemelerine? her şeyi denetlemeye uğraşmamın onları çileden çıkarmasını küçümseyici gözlerle izlemeye hakkım var mı?

kendimi yazdıklarımla var edebilir miyim? ya da yazdıklarımla başka bir insanmış gibi davranabilir miyim? otuz yaşında hâlâ yüzünde sivilce çıkan ve ebeveynleriyle yaşayan, işsiz bir zavallı olma yolunda azimle ilerlerken seçkin zevklerimi tatmin etmeye hakkım olduğunu düşünebilir miyim?

ertesi gün erkenden uyanmak zorunda olduğum ve de gözlerimin ağrısından öldüğüm hâlde hâlâ bilgisayar başındayım. içimde tamamlayamadığım bir şey var. “hayatımın başlamasını beklemekten sıkıldım artık.” dedi bugün dizideki adam. ben de işte aynen bunu yapıyorum. hayatımın başlamasını bekliyorum. sorumsuzluk hiç geçmesin, oyun hiç bitmesin istiyorum. adım atmak yerine önüme düşenlere uzanıyorum.

tembel miyim? korkak mıyım? çaresiz miyim? patolojik miyim? hayatta her istediğimizi elde etsek bile mutlu olamayabiliriz. hatta birçok şey için çabalamaya değmez bile. boş, basit bir insanım. bütün gün evde oturup, film izlemek ya da internette dolanmak başarı sayılabilir mi? son zamanlarda duymaktan gına gelen “a glorious june with eurosport” sözünü hayatıma uyarlamak ve “a glorious life with myself” demek istiyorum dangalakça.

kendi evini temizlemek, kendi yemeğini pişirmek, kendi bulaşığını yıkamak… kısacası kendi hayatını yaşamak. hepimizin istediği bu değil mi? bu olmamalı mı? sömürmeden ve sömürülmeden yaşamak, paylaşmak, büyümek… bu kadar zor olan ne?

lunatic housewife

ayrıca sözüm şu pazenadam olacak insana: günlerdir bakıyorum, bakıyorum, bakıyorum: tık yok! hâlâ clementine! benim gelecekten haber veren güzide rüyalarıma bu kadar çaba harcadın, sağ olasın da hani verdiğin söz? kandırılmış, aldatılmış ve oynatılmış hissediyorum. bilesin.

4 Yanıt to "ben – kısım 2"

şu cümlelerinden yola çıkarak bir soru sormak istiyorum:
“otuz yaşında hâlâ yüzünde sivilce çıkan ve ebeveynleriyle yaşayan, işsiz bir zavallı olma yolunda azimle ilerlerken seçkin zevklerimi tatmin etmeye hakkım olduğunu düşünebilir miyim?”

bizim evde oturmadığına emin misin?

çok şüpheciyim çoook. :)))

:D ben de pek çok şeyden şüphelenmekteyim. aslında şüphecilik iyidir. insan, kendinden bile şühelenmeli, belki de en çok kendinden.. ne de olsa kendini kandırmak konusunda çok başarılı. ;)

kendinden kurtulmak gerek belki de..

hımmm..kendinden kurtulmak…çok güzel kelimeler..elinize sağlık…çektiğimiz zaten içimizdeki benler….sitenizi yeni gördüm artık buralardayım :) selam ile

sağ olasınız, bu blogun asıl amacı, -kendi adıma- saçma, gülünç yazılarla biraz olsun rahatlamak olsa gerek.. saçmalıklarıma katlanabildiğiniz sürece her zaman bekleriz.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

hayatın anlamı, evet.


Viagra orgy leads to man's death *
Posted by David Pescovitz, February 27, 2009 2:09 PM

Serge Tuganov, 28, of Moscow, accepted a $4000+ bet from two women that he couldn't handle a 12-hour sex marathon with them. According to KTLA News, he won by downing a bottle of viagra. But right after the orgy, he died of a heart attack. No info on how many pills might in a "bottle." In fact, not much info in general. "Man Dies After 12 Hour Viagra Fueled Orgy" (Thanks, Derek Bledsoe!)


Jessemoya:
Well, of course he died. What else do you do with your life after you win a $4,000 bet by having sex with two women for 12 hours? Nothing! That's it, you're done. YOU WIN.

Bu da nesi?

dikkat!

 

ah, bu çünlük, hiçbir şey olmak ya da daha da kötüsü her şey olmak adına üzerine gereğinden fazla şey almıştır.


ne yazdıklarımın arkasından çekilirim ne de yazılanlara bel bağlayabilirim.. sabahın köründe karanlıklar içinden çıkıp kapıma dayanan adamların beynini patlatmak için bir silahım olsa ben de bebekler gibi uyurdum. tek dileğim, oyunun orta yerinde hata veren, yeniden başlayan nonoş bilgisayarıma organ nakli yapabilmek. üç kuruş kazanamazken üç kuruşumu almaya gelen kara adamlara haddini bildirme isteği ile dolup dolup taşarım.


takip ettiğim blogların birer birer yazmayı bırakmasını, ara vermesini üzerime almalı mıyım? ya da tadı tuzu kaçanlara "cık cık cık.. yakıştıramadım." mı demeliyim? her şey boş.. dağılın.. görecek bir şey kalmadı millet! ama yine de.. doktor, söyle bana: dudak parlatıcımı gece yatarken yastığımın altına koysam sabah kalktığımda dudaklarım daha dolgun olur mu? bu dudaklarla hırsıza bir tane koysam duvara yapışır, anasını babasını unutur mu? ha?


bir zamanlar özgün merhaba:


veee, hepinize elo melo sayın simciler ve de simcikler!


“boş boş boş” ve de “laf laf laf” görmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. “ama ben burada yazılanları anlamıyorum.” diyenlere de şimdiden “uğurlar olsun.”


ayrıca, sûlsûl ve de tuuliaaa!

bir de buradan buyurun

Haziran 2007
P S Ç P C C P
« May   Tem »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

dear stalker

takip etmek istersen..

ayrıca

rocassid [at]la ciimeyil nehrinin kıyısında dolaşmaya çıktı. burada hava güzel, gönlü ferah... uğrarsan orada olacak..

RSS “sizi kendime boğmak istiyorum” veya bir alt başlık olarak “polip’in intikamı”

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

gezinenler var

  • 48,563 kere gezmişler

kedimi nasıl zehirliyorum..

en sevdiğim zehir üreticileri


en sevdiğim zehirler


bu aralar

%d blogcu bunu beğendi: