voy a bailar cada mañana

“how am i not myself?”*

Posted on: Şubat 20, 2008 Çarşamba

kendi yazılarımı okuyunca mutlu oluyorum. kendini beğenmiş miyim neyim?

*I heart huckabees – bir insan bu filmden nasıl nefret edebilir ki?

7 Yanıt to "“how am i not myself?”*"

evet, evet kesinlikle mutlu oluyorum.. hatta âşığım kendime.. ikizim nerede?

kem gözlere kedi tırmığı..

ben aşık filan olmuyorum ama kendi yazılarımı ve bahusus şiirlerimi sonradan okumak hoşuma gidiyor. ama “hımm demek öyle düşünmüşüm, ama şu da var bu da var, keşke onlara da temas buyursaymışım” ya da “şu imge bu imge” filan gibi triplere giriyorum…

Bu arada “I Heart Huckabees” acaip dingil bi filmdi. izledikten sonra kendimi de dingil gibi hissettim. hani naomi watts, dustin hoffman, jude law filan var diye atladım filme dvdcide. ama sarmadı ne diyim ki daha…

:D ben bu filme hep business channel’da rastlayıp “ay, ne salak ne uyuz film” deyip çeviriyordum.. sonra bir gün başını yakaladım. konuşmalara şöyle bir kulak kabartınca çok eğlenceli olduğunu fark ettim. eğlencesi, saçmalığından geliyordu, tabii benim için.

sanırım bu kadar itici olmasının bir başka nedeni filmin renkleri ya da çekim kalitesi.. garip bir şekilde soğuk ve kalitesiz duruyor. tabii bu yönetmenin özellikle istediği bir şey olabilir ki hiç araştırmadım.. pek de ilgimi çekmiyor açıkcası. sonuç olarak henüz etrafımda benim kadar seven birine rastlamadım; çok da dert değil zaten.

âşık olma kısmına gelince ikizimi o yüzden soruyorum ya, kendime âşık olup n’apacağım?

hımmm.
ben o bahsettiğin kimse değilim gibi görünüyor.
“aramakla bulunmaz, bulanlar da ancak arayanlardır” diycem ama yarana merhem olur mu bilmem…

yara varsa merhem de vardır, demek istiyorum.. hatta dedim.. gerisi boş.

blogunu keşfetmeme sebep olan filmdir i heart huckabees. bu filmi acayip severim, üstelik müziğini de jon brion yapmıştır, böylece filmin benim için anlamı iki kat artıyor. ayrıca naomi watts, jude law da neymiş: how am i not myself!

yazan: kendi yazılarını okumayı seven biri. ama kendine âşık olma boyutunda değil. :)

:) yaşasın! I heart huckabees seven biri daha :)

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

hayatın anlamı, evet.


Viagra orgy leads to man's death *
Posted by David Pescovitz, February 27, 2009 2:09 PM

Serge Tuganov, 28, of Moscow, accepted a $4000+ bet from two women that he couldn't handle a 12-hour sex marathon with them. According to KTLA News, he won by downing a bottle of viagra. But right after the orgy, he died of a heart attack. No info on how many pills might in a "bottle." In fact, not much info in general. "Man Dies After 12 Hour Viagra Fueled Orgy" (Thanks, Derek Bledsoe!)


Jessemoya:
Well, of course he died. What else do you do with your life after you win a $4,000 bet by having sex with two women for 12 hours? Nothing! That's it, you're done. YOU WIN.

Bu da nesi?

dikkat!

 

ah, bu çünlük, hiçbir şey olmak ya da daha da kötüsü her şey olmak adına üzerine gereğinden fazla şey almıştır.


ne yazdıklarımın arkasından çekilirim ne de yazılanlara bel bağlayabilirim.. sabahın köründe karanlıklar içinden çıkıp kapıma dayanan adamların beynini patlatmak için bir silahım olsa ben de bebekler gibi uyurdum. tek dileğim, oyunun orta yerinde hata veren, yeniden başlayan nonoş bilgisayarıma organ nakli yapabilmek. üç kuruş kazanamazken üç kuruşumu almaya gelen kara adamlara haddini bildirme isteği ile dolup dolup taşarım.


takip ettiğim blogların birer birer yazmayı bırakmasını, ara vermesini üzerime almalı mıyım? ya da tadı tuzu kaçanlara "cık cık cık.. yakıştıramadım." mı demeliyim? her şey boş.. dağılın.. görecek bir şey kalmadı millet! ama yine de.. doktor, söyle bana: dudak parlatıcımı gece yatarken yastığımın altına koysam sabah kalktığımda dudaklarım daha dolgun olur mu? bu dudaklarla hırsıza bir tane koysam duvara yapışır, anasını babasını unutur mu? ha?


bir zamanlar özgün merhaba:


veee, hepinize elo melo sayın simciler ve de simcikler!


“boş boş boş” ve de “laf laf laf” görmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. “ama ben burada yazılanları anlamıyorum.” diyenlere de şimdiden “uğurlar olsun.”


ayrıca, sûlsûl ve de tuuliaaa!

bir de buradan buyurun

Şubat 2008
P S Ç P C C P
« Oca   Mar »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

dear stalker

takip etmek istersen..

ayrıca

rocassid [at]la ciimeyil nehrinin kıyısında dolaşmaya çıktı. burada hava güzel, gönlü ferah... uğrarsan orada olacak..

RSS “sizi kendime boğmak istiyorum” veya bir alt başlık olarak “polip’in intikamı”

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

gezinenler var

  • 48,544 kere gezmişler

kedimi nasıl zehirliyorum..

en sevdiğim zehir üreticileri


en sevdiğim zehirler


bu aralar

%d blogcu bunu beğendi: