voy a bailar cada mañana

hmmm…

Posted on: Kasım 22, 2008 Cumartesi

power

bir süredir aklımı kurcalıyor bu.. böyle mi olmalı? düşünüyorum da saatlerce, günlerce bilgisayar başında manga okuyup anime izleyen bir insan olarak, günün ve haftanın geri kalan zamanında üzerime aldığım zorunlulukları sadece anime ve mangalarıma döneceğim o anı düşleyerek yerine getirirken aslında istediğim hayatı yaşıyorum. yani bir odada sadece kendimle ve kendi küçük dünyamla..

ve başarı nedir, diye soruyorum hep kendime.. ideal dünyada ben başarısız bir insan evladıyım. gâvurun deyimiyle a loser. ama bu beni herhangi bir şey yapmıyor.. şeyler, bundan daha kötüye gidebilir ve gidecek de.. ama ondan sonra bütün o şeyler sadece iyiye gidebilecek, yani fazladan iyi şeyler her zaman hazır olacak.

yani, bu bir kuruntu ya da avuntu ya da savuntu ya da cakcuk falan filan olabilir, ama sonuç olarak zaten bu ideal dünya saçmalığından kaçmak için böyle bir yaşam seçtim ben.. daha azıyla yetinmeyi kendime yediremediğim için, değerlerim çok yüksek olduğu için, kendimi çok beğendiğim için..

kendini bu kadar önemserken ve para dahil diğer hiçbir şeyi ya da kimseyi bu kadar önemsemezken uyum sağlamamı beklemek saçma olurdu. çünkü feda ettiklerimin sonucunda alacağım bir şey yok bu dünyadan. “ben çayırda yatarken bile aslında koşuyorum.” dediğim buydu.. ya da “neden duruyorsun, dans etsene!” diyene “zaten dans ediyorum.” demem bu.. çünkü senin dünyan benim dünyam değil, ve inan ki benim dünyamı görebilen insanlar var. sıkı fıkı olmamıza gerek bile yok. bu böyle bir şey..

peki ya güç? güç nerede kullanılır? ya da insan gücünü nerede kullanır? gücünün olması bunu göstermeni gerektirmez.. aslında güç saklıyken daha yararlıdır. sinsi bir yaşam tarzı sırtlanlara uygundur.. hayatta kalmak elzemdir. ama hayatta kalmak, sürünmek demek olmamalı.. kölelik de olmamalı.. ağzımıza sokulan her şeyi emzik niyetine emmemeliyiz, öyle değil mi? bazı bebekler seçicidir. bazıları sadece bebektir.

evet, saçmalıyorum.. bilemiyorum.. ama dünya üzerinde şöyle bir adam varsa şayet, sırrını çözene kadar onu parçalara ayırmak benim tek amacım olur. sonuçta, ne demiş düşünür: ben karar verir üstüne otururum, bebek.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

hayatın anlamı, evet.


Viagra orgy leads to man's death *
Posted by David Pescovitz, February 27, 2009 2:09 PM

Serge Tuganov, 28, of Moscow, accepted a $4000+ bet from two women that he couldn't handle a 12-hour sex marathon with them. According to KTLA News, he won by downing a bottle of viagra. But right after the orgy, he died of a heart attack. No info on how many pills might in a "bottle." In fact, not much info in general. "Man Dies After 12 Hour Viagra Fueled Orgy" (Thanks, Derek Bledsoe!)


Jessemoya:
Well, of course he died. What else do you do with your life after you win a $4,000 bet by having sex with two women for 12 hours? Nothing! That's it, you're done. YOU WIN.

Bu da nesi?

dikkat!

 

ah, bu çünlük, hiçbir şey olmak ya da daha da kötüsü her şey olmak adına üzerine gereğinden fazla şey almıştır.


ne yazdıklarımın arkasından çekilirim ne de yazılanlara bel bağlayabilirim.. sabahın köründe karanlıklar içinden çıkıp kapıma dayanan adamların beynini patlatmak için bir silahım olsa ben de bebekler gibi uyurdum. tek dileğim, oyunun orta yerinde hata veren, yeniden başlayan nonoş bilgisayarıma organ nakli yapabilmek. üç kuruş kazanamazken üç kuruşumu almaya gelen kara adamlara haddini bildirme isteği ile dolup dolup taşarım.


takip ettiğim blogların birer birer yazmayı bırakmasını, ara vermesini üzerime almalı mıyım? ya da tadı tuzu kaçanlara "cık cık cık.. yakıştıramadım." mı demeliyim? her şey boş.. dağılın.. görecek bir şey kalmadı millet! ama yine de.. doktor, söyle bana: dudak parlatıcımı gece yatarken yastığımın altına koysam sabah kalktığımda dudaklarım daha dolgun olur mu? bu dudaklarla hırsıza bir tane koysam duvara yapışır, anasını babasını unutur mu? ha?


bir zamanlar özgün merhaba:


veee, hepinize elo melo sayın simciler ve de simcikler!


“boş boş boş” ve de “laf laf laf” görmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. “ama ben burada yazılanları anlamıyorum.” diyenlere de şimdiden “uğurlar olsun.”


ayrıca, sûlsûl ve de tuuliaaa!

bir de buradan buyurun

Kasım 2008
P S Ç P C C P
« Eki   Ara »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

dear stalker

takip etmek istersen..

ayrıca

rocassid [at]la ciimeyil nehrinin kıyısında dolaşmaya çıktı. burada hava güzel, gönlü ferah... uğrarsan orada olacak..

RSS “sizi kendime boğmak istiyorum” veya bir alt başlık olarak “polip’in intikamı”

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

gezinenler var

  • 48,563 kere gezmişler

kedimi nasıl zehirliyorum..

en sevdiğim zehir üreticileri


en sevdiğim zehirler


bu aralar

%d blogcu bunu beğendi: