voy a bailar cada mañana

söz konusu beyin olduğunda beyazlar değil griler içinde gel, ey sevgili!

Posted on: Eylül 19, 2009 Cumartesi

White_chicken_egg

beyaz atlı prens, beyaz gül, beyaz gelinlik, beyaz iç çamaşırı, beyaz çarşaf, beyaz dantel, beyaz eşya; pamuk beyaz, kar beyaz, süt beyaz, peynir beyaz, rakı beyaz, bulut beyaz.. hep birilerinin kalbi kadar temiz olan beyaz sayfa, karanlıkta bir yol gösterici olarak ışıldayan beyaz dişler, kendi kendini yiyip bitiren sigaranın beyaz mantosu, hiç kirlenmeyecekmiş gibi duran beyaz silgi, komşununkinden muhakkak ki daha beyaz olan o beyaz tüller, kirlenmesi durdulamayan beyaz masa örtüsü, bir sağlık belirtisi olarak beyaz göz akları, cinselliğini bir silah gibi kullanmayı yeni yeni öğrenen ortaöğrenim kızının beyaz gömlek-beyaz sütyen ikilisi, başı sonu belirsiz beyaz yalanlar ve birer türk klasiği olarak beyaz çorap, beyaz spor ayakkabı ve en bi’ takdire şayan beyaz araba.

beni bu hususta prensin beyaz atı ilgilendiriyor. yani prenslerimiz artık at kullanmıyorlar; onun yerine bilmem kaç beygir güçlü motorlu araçlar kullanıyorlar. şehirli pirenslerimizin “beyaz attan indim beyaz arabaya bindim” hissiyatı içerisinde kırolaşmalarına bir neden, anlam vs. bulma çabası içerisindeyim. mesela bu beyaz arabanın kıroluğu sadece türklere mi işliyor? yani bu konuyla ilgili çok ciddi sorularım var.

mesela kaç tane tanıdığımızın beyaz arabası var? ya da beyaz arabalı kaç insan evladı tanıyoruz? ya da arkadaşlarımız arasında beyaz arabası olup da kıro değildir değimiz kimse var mı? ya da tanıdıklarımız arasında beyaz arabası olup da bu kırodur dediğimiz var mı? ya da ya da ya da…

***

tekrar düşündüm de ben buradan ilgili kişiye seslenmek istiyorum:

ey beyaz atlı prens! sana beyaz arabalar aldıran ülkem koşullarına lanet etmeyeyim de ne yapayım? kırda bayırda beyaz atınla gezince pirens oluyorsun da şehirde altına beyaz arabayı çekince neden kırolaşıyorsun, a gülüm? ha? söyle bana..

***

sordum soruşturdum. kıro olarak nitelendirilen araba markalarının maddi alım gücü düşük insanlar için daha uygun birer seçenek olması ve bu arabaların genelde 3-4 renk seçeneği ile sunulmaları ve siyah ya da kırmızı sevmeyen gencimizin biçare beyazı seçeceği yönünde fikirleri olan beyinlerle bu konuyu tartıştım.

beyaz arabaların genelde ticari araba olarak satışa çıkarılması ya da alınması ve bu yüzden daha ucuz olacağı; beyaz renk üzerinde amblem vs.nin daha görünür olması ve yine imkânı olmayan gençlerimiz tarafından tercih edilmelerinin anlaşılır olması hususunda da aynı beyinlerle fikir tokuşturdum.

yetmedi bilim arkadaşlarımla yaptığım yoğun araştırmalar sonucunda güvercinlerin bile beyaz arabalı insanları kıro olarak niteleyip yakaladığı bütün beyaz arabaların üstüne var gücüyle pislediğini ortaya çıkarmam da cabası oldu. ayrıca önceki araştırmalarımızda görmüştük ki güvercin dediğimiz kanatlı can, hiç de aptal olmadığı gibi renkler konusunda biz iki ayağı üzerinde dolananlardan çok daha duyarlıydı. yani bir güvercin, beyazlar arasındaki en beyazı ya da turuncudan kırmızıya giden bütün ara tonları seçebildiğini söylerse size, inanın.

kanatlı şeylere olan saygım ve sevgim bir yana, sevgili türk kırolarını bir an önce beyaz araba sevdasından vazgeçmeye çağırıyorum. geleceğimle, aşk hayatımla oynuyorsunuz gençler! lütfen! seçim yapmak zorlaşıyor. çeşitli nedenlerle beyaz araba almak zorunda kalan haysiyetli ve nitelikli cengâverlerle aramdan çekilin bakiiim!

sevdicek, araba mühim değil. inan ki bak. aşabiliriz bu sorunlarımızı.. hem bak oku şu özlü paragrafı sen bi.. beyaz meyaz hikâye ama dedim ya beynin ne durumda?

6 Yanıt to "söz konusu beyin olduğunda beyazlar değil griler içinde gel, ey sevgili!"

ağutos’u pas geçtin ama yine de sonunda yazmana çok sevindim tuulia. süper bir yazı olmuş. hele de ilk paragraf.
naçizane yorumum, adaya taşınalım. hem egzos yayan aletlerden bütünüyle kurtuluruz (yani renk sorunu da böylece kendiliğinden ortadan kalkar), hem temiz çam havasını ciğerlerimize çekeriz, hem de bakarsın atına binmiş pirensleri buluveririz… :)

ada olayına balıklama atlarım. hatta taşınmakla kalmayalım adayı satın alalım. bishōnen piğrenslere giriş ücretsiz :P

*cinsiyetçiliğimle göz doldurdum yine*

çok güzel bir noktaya parmak basmışsınız sayın tuulia, söz konusu beyin olduğunda nörotransmitterlerden serotonin, maddelerden gri olanı tercih etmek icap eder, bravo.

not: bayramın ilk günü bana nöbet yazanların serotoninleri yok olsun, gri maddeleri çeksin küçücük kalsın, amin. ayrıca haleluya.

süpersin yaaa bayıldım yazılarına var gücümler okumaya çalışıyorum

maksat, eğleşelim işte..

birçok araba modelinde koyu renkler birkaç yıl içinde bozuluyor, güneş yanığı oluyor. (o da çok değer düşüren birşey, tavan takla attığı için mi boyandı, yoksa güneş yanığından dolayı mı diye bilemiyorsun). o zaman da o modellerden ve birkaç yıllık bir araba alacaksan beyaz veya griden filan başka bir alternatif kalmıyor. zaten aslında paran azsa ve eski bir araba alacaksan renk bir kriter olamıyor, uygun ne çıkarsa onu alıyorsun. yeni araba alıcılar biraz daha şanslı, ama onlarda bile dağıtıcı-satıc birçok zaman bizde o özelliklerde ancak şu renk var diyor.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

hayatın anlamı, evet.


Viagra orgy leads to man's death *
Posted by David Pescovitz, February 27, 2009 2:09 PM

Serge Tuganov, 28, of Moscow, accepted a $4000+ bet from two women that he couldn't handle a 12-hour sex marathon with them. According to KTLA News, he won by downing a bottle of viagra. But right after the orgy, he died of a heart attack. No info on how many pills might in a "bottle." In fact, not much info in general. "Man Dies After 12 Hour Viagra Fueled Orgy" (Thanks, Derek Bledsoe!)


Jessemoya:
Well, of course he died. What else do you do with your life after you win a $4,000 bet by having sex with two women for 12 hours? Nothing! That's it, you're done. YOU WIN.

Bu da nesi?

dikkat!

 

ah, bu çünlük, hiçbir şey olmak ya da daha da kötüsü her şey olmak adına üzerine gereğinden fazla şey almıştır.


ne yazdıklarımın arkasından çekilirim ne de yazılanlara bel bağlayabilirim.. sabahın köründe karanlıklar içinden çıkıp kapıma dayanan adamların beynini patlatmak için bir silahım olsa ben de bebekler gibi uyurdum. tek dileğim, oyunun orta yerinde hata veren, yeniden başlayan nonoş bilgisayarıma organ nakli yapabilmek. üç kuruş kazanamazken üç kuruşumu almaya gelen kara adamlara haddini bildirme isteği ile dolup dolup taşarım.


takip ettiğim blogların birer birer yazmayı bırakmasını, ara vermesini üzerime almalı mıyım? ya da tadı tuzu kaçanlara "cık cık cık.. yakıştıramadım." mı demeliyim? her şey boş.. dağılın.. görecek bir şey kalmadı millet! ama yine de.. doktor, söyle bana: dudak parlatıcımı gece yatarken yastığımın altına koysam sabah kalktığımda dudaklarım daha dolgun olur mu? bu dudaklarla hırsıza bir tane koysam duvara yapışır, anasını babasını unutur mu? ha?


bir zamanlar özgün merhaba:


veee, hepinize elo melo sayın simciler ve de simcikler!


“boş boş boş” ve de “laf laf laf” görmek istiyorsanız doğru yerdesiniz. “ama ben burada yazılanları anlamıyorum.” diyenlere de şimdiden “uğurlar olsun.”


ayrıca, sûlsûl ve de tuuliaaa!

bir de buradan buyurun

Eylül 2009
P S Ç P C C P
« Tem   Eki »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

dear stalker

takip etmek istersen..

ayrıca

rocassid [at]la ciimeyil nehrinin kıyısında dolaşmaya çıktı. burada hava güzel, gönlü ferah... uğrarsan orada olacak..

RSS “sizi kendime boğmak istiyorum” veya bir alt başlık olarak “polip’in intikamı”

  • Bir hata oluştu; besleme kapalı gibi görünüyor. Lütfen daha sonra tekrar deneyin.

gezinenler var

  • 48,544 kere gezmişler

kedimi nasıl zehirliyorum..

en sevdiğim zehir üreticileri


en sevdiğim zehirler


bu aralar

%d blogcu bunu beğendi: